Transformirajte i ažurirajte svoje poslovne procese - eVision
Scroll to top
© 2020, eVision. Sva prava pridržana.
en hr

Transformirajte i ažurirajte svoje poslovne procese

Poslovni procesi - standardizacija poslovanja

Kako tvrtke i organizacije rastu, raste i potreba za uspostavljanjem poslovnih procesa koji će olakšati obavljanje svakodnevnih zadataka.

U posljednje vrijeme radne navike su se u potpunosti promijenile. Odjeli, odnosno zaposlenici su podijeljeni u različitim zgradama, gradovima pa čak i državama. Veliki je izazov u takvim situacijama uspostaviti kvalitetnu komunikaciju i koordinaciju između zaposlenika.

Dokumentacijom procesa stvaraju se preduvjeti za standardizaciju poslovnih aktivnosti. U svakom trenutku svatko zna što očekivati od drugih.

Zastarjeli poslovni procesi

Tvrtka, poslovne aktivnosti i tehnologija uvijek se razvijaju. Sukladno ovoj tezi, često se događa da dokumentirani poslovni procesi ostanu na razini prijašnjeg stanja u poduzeću.

Tada se događa da zastarjeli poslovni procesi poduzećima često donose niz štetnih posljedica.

Najčešća posljedica je porast frustracije i nedostatak motivacije među zaposlenicima jer troše vrijeme na nepotrebne procese koji se nisu prilagodili trenutnoj situaciji.

Učinkovitost opada, a iskustvo krajnjeg korisnika često je narušeno.

Uspostavite potpunu vidljivost i steknite kontrolu nad vašim poslovnim procesima

Poboljšanje poslovnih procesa nije samo tehnologija. Vjerujemo da je poboljšanje procesa timski rad kojem bi svi u cijelom poslovanju trebali moći pridonijeti. Nintex Promapp je softver za vizualno mapiranje procesa koji omogućuje kompletno mapiranje poslovnih procesa i pojednostavljeno upravljanje.

Nintex Promapp nudi rješenje za mapiranje procesa bogato značajkama bez potrebe za skupim poslužiteljima, IT hardverom ili osobljem. Jedino što vam je potrebno je web preglednik i internetska veza za pristup vašim poslovnim procesima, gdje god i kad god želite.

Aplikacija vam omogućuje dijeljenje, promjenu ili komentiranje procesa, ovisno o unaprijed definiranim razinama pristupa, tako da zaposlenici mogu sigurno pristupiti procesima koji su im relevantni, smanjujući rizik od odstupanja procesa i protokola te nepotrebnih korisničkih licenci.

Prednosti koje donose ažurni, razumljivi i dokumentirani poslovni procesi

Bolje korisničko iskustvo

Ažurna, lako razumljiva baza znanja procesa potaknut će poboljšano izvođenje procesa i dosljedniju razinu pružanja usluga. To znači sretnije klijente – vaša će korisnička služba biti učinkovitija i dosljednija, bez obzira tko pruža uslugu klijentu.

Pojednostavljeno upravljanje rizicima i usklađenošću

Što bolje razumijete proces, to bolje možete predvidjeti i zaštititi njegovu slabost. Pojednostavite revizije, usklađenost i certifikaciju – kreirajte i ažurirajte sadržaj procesa i postupaka brže s mapama procesa koje se generiraju iz teksta i mogu se dinamički ažurirati i lako dijeliti s vanjskim revizorima.

Smanjenje troškova

Prepoznajte područja u vašem poslovanju u kojima gubite vrijeme ili novac ili gdje se procesi – i rad – ponavljaju.

Povećanje učinkovitost i produktivnost

Bolja izvedba i manje vremena utrošenog na identificiranje, istraživanje i odgovaranje na probleme uzrokovane loše postavljenim procesima.
Novo osoblje je produktivnije, brže. I od samog početka uče na ispravan način obavljati zadatke. Bitan intelektualni kapital ostaje unutar vaše organizacije, čak i ako ključno osoblje odluči krenuti drugim putem. Znanje o procesima trebalo bi s vremenom rasti, a ne erodirati svakim odlaskom.

Poboljšanje kvalitete i dosljednosti

Uz jasno vlasništvo i odgovornost, osoblje može kreirati, koristiti i ažurirati vlastite procesne dokumente. Lako im je identificirati i implementirati prilike za poboljšanje u svom svakodnevnom radu. Potaknite bolju realizaciju i brojne prednosti u radu na projektima. U radu na projektu, bez jasno definiranih i komuniciranih procesa, postizanje poboljšanja i učinkovite promjene u načinu rada prepušteno je slučaju.

Integracija automatizacije

Integracija učinkovitog rješenja za automatizaciju s moćnom procesnom platformom ubrzava digitalnu transformaciju. Davanje poslovnoj liniji alata za učinkovitu suradnju sa stručnjacima za automatizaciju uklanja tehničke prepreke automatizaciji procesa. Prilagođeni tijek rada koji odgovara vašim procesima povećava učinkovitost i smanjuje pogreške, oslobađajući zaposlenike da donesu dodatnu vrijednost umjesto da gube vrijeme na ponavljajuće zadatke.

Povećati poslovnu agilnost

Dinamični procesi omogućuju vam da brže reagirate na promjenjive tržišne uvjete. Budite uvijek korak ispred tako što ćete pustiti svoje procese da žive, dišu i razvijaju se u središnjem mrežnom spremištu. Poticanje promjena u vašem poslovanju je lakše – i brže – kada svi imaju točne, ažurne informacije o procesu na dohvat ruke.

investicija

TOYOTA FINANCIAL SERVICES
koristi Nintex Promapp

30% smanjenje vremena revizije

više od 2.000.000 $ uštede za poboljšanje

Isprobaj Nintex Promapp

Besplatno 30 dana!

Related posts